Veel gestelde vragen


FotoLogoTaart.nl maakt het u graag zo gemakkelijk mogelijk. Dus beantwoorden wij hier de meest gestelde vragen. Staat uw vraag hier niet bij? Stel ons die dan gerust via info@fotologotaart.nl




Wie is FotoLogoTaart.nl?
FotoLogoTaart.nl is een verzameling van alle bakkers die gebruikmaken van de bestelapplicatie van FotoLogoTaart.nl. Hiermee kunt u als klant zelf een FotoLogoTaart ontwerpen door middel van een foto/afbeelding te uploaden en deze zelf voorzien van teksten en randjes. Het voordeel voor de aangesloten bakker is dat deze bestelling inclusief de, door de klant, zelf ontworpen afbeelding binnenkomt in de mail van de aangesloten bakker. Zo kan de bakker geen fouten meer maken en hoeft hij de kant-en-klare afbeelding alleen nog maar de printen. Als klant bent u zelf creatief geweest!


Wie is verantwoordelijk voor mijn bestelling?
Op FotoLogoTaart.nl kunt u als klant op zoek gaan naar de ambachtelijke bakker bij u in de buurt waar u graag een FotoLogoTaart wilt bestellen. Als u deze gevonden hebt en deze bakker aanklikt, komt u rechtstreeks in de bestelapplicatie van uw gekozen bakker. Hier kunt u een bestelling plaatsen. FotoLogoTaart.nl zorgt ervoor dat uw bestelling doorgestuurd wordt naar de bakker van uw keuze en u krijgt hier zelf een bevestiging van. Kortom, u bestelt bij de bakker van uw keuze en dit is ook de bakker aan wie u betaalt. Uw bestelling is dus een koopovereenkomst met de bakker van uw keuze en niet met FotoLogoTaart.nl. FotoLogoTaart.nl is daarom op geen enkele wijze aansprakelijk voor het niet nakomen van uw afgesproken bestelling. Als u ontevreden bent, neemt u contact op met de bakker van uw keuze.


Hoe bestel ik een taart bij FotoLogoTaart.nl?
Da's supereenvoudig. U vult uw postcode of woonplaats in en wij selecteren voor u aangesloten bakkers uit uw woonplaats en in uw omgeving. Vervolgens kiest u uw favoriete bakker en kiest u in zijn bestelapplicatie uw taart. Daarna volgt u het verdere bestelproces en rondt u eenvoudig uw bestelling af.


Hoe controleer ik mijn bestelling?
Nadat u uw bestelling heeft bevestigd, wordt deze aan uw bakker doorgegeven. U ontvangt een bevestiging van uw bestelling, zodat u zeker weet dat uw bestelling goed is aangekomen. Heeft u na 15 minuten nog geen bevestiging ontvangen of zitten er onjuistheden in neem dan contact op met uw bakker.


Hoe kan ik betalen?
U betaalt contant als uw taart wordt bezorgd of als u deze afhaalt. Die keuze maakt u in de laatste stap van het bestelproces.


Welke bezorgkosten worden berekend?
Per bakker kunnen de bezorgkosten verschillen. Deze zijn afhankelijk van het postcodegebied van bezorging. De gedetailleerde bezorgtarieven ziet u bij de laatste stap in het bestelproces.


Hoe zorg ik dat speciale wensen worden gerealiseerd?
Speciale wensen zijn bij onze bakkers altijd van harte welkom. Bij het vakje 'opmerking' kunt u deze in het bestelproces aangeven of even contact opnemen met de bakker van uw keuze.


Wat moet ik doen met een opmerking of klacht?
FotoLogoTaart.nl neemt uw opmerkingen en klachten heel serieus. Met uw opmerkingen en suggesties kunnen wij onze dienstverlening verder verbeteren. Neem daarom gerust contact op de FotoLogoTaart.nl-bakker waarover u iets kwijt wilt. En heeft u algemene suggesties en/of vragen over deze site? Of over FotoLogoTaart.nl? Meldt u die dan s.v.p. aan ons via info@fotologotaart.nl.


Wat is het assortiment waaruit ik kan bestellen?
Uiteraard stelt elke FotoLogoTaart.nl-bakker zijn eigen assortiment taarten samen. Ook bepaalt elke FotoLogoTaart.nl-bakker zijn eigen prijzen en geeft deze aan FotoLogoTaart.nl door. Die vrijheid hoort bij zijn vakmanschap, expertise en smaakvoorkeuren. Alle prijzen zijn inclusief btw.


Hoe lang duurt het voordat mijn bestelling wordt verwerkt?
Elke 15 minuten verwerken wij alle bestellingen van onze website. De bakker ontvangt een mail met de bestelling en de besteller ontvangt een bevestiging. Bereikt die u niet? Neemt u dan contact op met de bakker. Ook als de mail voor u onduidelijk is of fouten bevat, adviseren wij u direct contact op te nemen met de bakker.


Hoeveel dagen van te voren moet ik bestellen?
Als de datum van de gekozen bakker nog beschikbaar is, kunt u erop vertrouwen dat deze uw taart op tijd levert. Neem bij twijfel direct contact op met de bakker.


Kan ik een taart dezelfde dag nog laten bezorgen?
Nee, dat is in principe niet mogelijk. Neem contact op met de door u gekozen bakker om daarover te overleggen.


Bezorgen jullie ook op zon- en feestdagen?
Nee, dat is in principe niet mogelijk. Neem contact op met de bakker van uw keuze om daarover te overleggen.


Hoe laat levert de bakker de bestelling af?
U kunt in de laatste stap in het bestelproces in het veld 'opmerkingen' uw voorkeur ingeven. Het is dan aan de bakker van uw keuze of deze voldoet aan uw voorkeur of contact met u opneemt. Daarnaast kunt u zelf ook altijd contact opnemen met de bakker van uw keuze en met hem overleggen.


(c) 2017 Catch-IT | Internet Diensten | ICT Trainingen  |  Cookies  |  Privacy statement  |  Copyright